Allround bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for tal, og motiveres du af forskelligartede arbejdsopgaver? Er du god til at holde overblik, og kan du arbejde selvstændigt? Og har du samtidig en solid erfaring med det brede bogholderi? Så er det måske dig, vi leder efter.

På vegne af MAS-HØVIK A/S søger Randstad en bogholder til en fast stilling.

om mas-høvik
MAS-HØVIK A/S har siden 1982 været en af Danmarks førende leverandører af inventar til lagre, værksteder, arkiver og personalerum. MAS-HØVIK har domicil i Bording, hvor de leverer alt fra totale inventarløsninger til mindre og simple opgaver for private virksomheder og offentlige institutioner over hele landet.

I Bording er der ca. 14 medarbejdere, som du vil have din daglige gang iblandt.

om stillingen
Som virksomhedens eneste bogholder vil du få ansvaret for det daglige bogholderi. Dine arbejdsområder vil spænde bredt på tværs af økonomifunktionen, hvor du har en vigtig rolle i forretningen.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. følgende:

  • Debitorstyring, herunder registrering af indbetalinger samt rykkerprocedure
  • Kreditorstyring, herunder afstemninger, bogføring og registrering•Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Momsafregning og bankafstemninger
  • Måneds- og årsafslutning
  • Ansvarlig for momsindberetninger og kommunikation med diverse myndigheder
  • Skriftlig kommunikation med diverse kunder og leverandører
  • Ad hoc-opgaver

Størstedelen af din arbejdstid er afsat til bogholderiopgaver, men på sigt vil du også varetage andre opgaver i forretningen. Disse afhænger af din interesse og erfaring, men kan bl.a. være support til sælgerne, vedligeholdelse af hjemmeside, opdatering på LinkedIn m.m.

kvalifikationer
Du har bred praktisk erfaring inden for allround bogholderi/regnskab og kender derfor til diverse deadlines, regler m.m. Har du erfaring med lagerstyring og lageroptælling vil det være en stor fordel.

Som person tager du ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver. Du sætter en ære i at nå dine deadlines og går ikke på kompromis med kvaliteten. Du er robust og kan holde hovedet koldt i travle perioder, mens du bevarer den positive indstilling. Du er desuden serviceminded og har lyst til at være en del af fællesskabet.

Når det kommer til IT er du lærenem og ferm i nye systemer. Virksomheden bruger IT-systemet Visma Winkompas, men har planer om på sigt at implementere et nyt system.

der tilbydes

  • En stabil og robust virksomhed med en spændende kundeportefølje
  • At blive en del af en flad organisation med en familiær kultur, høj anciennitet og personligt ansvar
  • Godt og professionelt arbejdsmiljø med en uformel tone, hvor man har respekt for hinandens forskelligheder og kompetencer
  • Et team af motiverede og engagerede kolleger, som altid har det sjovt


Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, dog er virksomheden åben for dialog omkring en 32-timers stilling.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra klokken 08.00-16.00 og fredag fra 08.00-13.00. Virksomheden betaler din frokostpause, og derudover tilbydes der sundhedsforsikring.

ansøg
Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på "Ansøg", og vedhæft dit CV og din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. Stillingen fjernes når rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på tlf. 29293124.

Denne proces varetages af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922713

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet