Kliniksekretær til Røde Kors' sundhedsklinik ved Udrejsecenter Kærshovedgård

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Røde Kors asylafdeling søger en sekretær til sundhedsklinikken på Udrejsecenter Kærshovedgård.

Udrejsecenter Kærshovedgård drives af Kriminalforsorgen med Røde Kors som leverandør af en række ydelser, herunder sundhedsydelser. Den sundhedsfaglige virksomhed varetages fra sundhedsklinikkken på centret.

Centerets beboere er primært enlige mænd og kvinder, som er afviste asylansøgere i udsendelsesposition. Beboerne har psykosociale og somatiske udfordringer som kronisk sygdom, psykisk sårbarhed, misbrug og stærk isolation. Som sekretær i sundhedsklinikken vil du blive en del af et stærkt tværfagligt team bestående af sygeplejersker, læger, psykologer og psykiater. Derudover sparrer og samarbejder klinikkens personale med asylafdelingens virksomhedsansvarlige læge, som er ansvarlig for den samlede sundhedsfaglige virksomhed i asylafdelingen.

Som sekretær i klinikken vil du være vores ansigt udadtil og den primære indgang i klinikken vil være via dig.

Vi arbejder ud fra princippet om medinddragelse og medvirker til, at den enkelte asylansøger har adgang til sundhedsydelser samt sundhedsfremme og sygdomsforebyggelse, som understøtter den enkelte i at tage vare for egen sundhed.

Sundhedspersonalet bidrager med sin indsats til asylafdelingens overordnede opgave - at skabe en tryg, meningsfuld og værdig hverdag for asylansøgerne, mens de opholder sig i Røde Kors’ regi.

Du kan læse mere om Røde Kors’ opgaver på Udrejsecenter Kærshovedgård her.


Arbejdsopgaver:

  • At understøtte sundhedspersonalet i deres daglige arbejde
  • At bistå funktionslederen i administrative opgaver
  • At modtage og behandle post og mails samt passe telefonen
  • At koordinere og indkalde beboerne til interne og eksterne behandlinger
  • At koordinere og bestille tolke og transport
  • At varetage kontakten og fakturering til eksterne samarbejdspartnere (tandpleje, tandlæge, speciallæger, apoteker mv.)
  • At bestille varer til klinikken
  • Fakturabehandling
  • Samarbejde med resten af afdelingen om kautionssager
  • At tage imod beboer til konsultationer og udlevere div. bilag og billetter
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Kvalifikationer:

  • Sekretæruddannet eller anden relevant kontoruddannelse
  • Dokumenteret erfaring med sekretærarbejde fra sundhedsområde, gerne fra lægeklinik eller almen praksis
  • Erfaring med arbejdet med mennesker fra andre kulturer og i en svær livssituation vil være en fordel
  • Struktureret og fleksibel
  • Har både overblik og er opmærksom på detaljen
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Venlig, imødekommende, serviceorienteret og ansvarsfuld
  • Gode samarbejdsevner
  • Gode kommunikative evner – både i tale og skrift
  • God til regnskab, har flair for tal
  • Godt kendskab til engelsk - og gerne andre sprog.
  • Gode digitale færdigheder og fortrolighed med MS Office-pakken.

Vi tilbyder:

  • Meningsfuldt arbejde i en organisation med et humanitært værdigrundlag
  • Et alsidigt job i en travl hverdag med stor omskiftelighed
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Tværfagligt samarbejde
  • Kompetente, motiverede og engagerede kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår: Sker efter overenskomst med HK (Stat)
Arbejdstid: 25-30 timer ugentligt, fordelt på hverdage i tidsrummet mellem kl. 8.00-16.00.
Kørekort: Nødvendigt, da kørsel i et vist omfang vil forekomme
Tiltrædelse: 1. august 2023 eller snarest herefter
Ansøgningsfrist: 7. juli 2023
Arbejdssted: Kærshovedgård 17, 7430 Ikast
Attester: Vi skal gøre opmærksom på, at der ved ansættelse skal fremvises en privat straffeattest, og at ansættelsen er betinget af Kriminalforsorgens sikkerhedsgodkendelse.
Yderligere oplysninger: Kan fås ved henvendelse til Sundhedsleder Maja Tind på T: 2960 6113 på hverdage i tidsrummet kl. 9.00-14.00
Stillingen kan kun søges via vores online rekrutteringssystem ved at klikke på linket ”Søg jobbet”. Ved tekniske udfordringer kontakt support@hr-manager.dk
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 29.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kærshovedgård, Kærshovedgård 17, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170214&DepartmentId=8718&MediaId=2454&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858908

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet