Kontorassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at være en del af et team, hvor du bliver den gode sparringspartner, når det gælder administrativt arbejde? 

Så er du måske den vi leder efter.

Vi er en vognmandsforretning, som beskæftiger sig med mangeartede opgaver indenfor transport. Niels. J. Philipsen startede i 1971 med én lastbil og har gennem årene udviklet sig til en mellemstor virksomhed. 

Du vil komme til at gøre hverdagen lettere og være en del af et velfungerende team.

Personlige og faglige kompetencer:

Du skal have et godt humør og være med til at sikre den gode kollegiale stemning. Det er vigtigt, at du er serviceorienteret og er indstillet på at løse følgende opgaver: 

- Ordremodtagelse

- Fakturering 

- Daglig registrering af komme/gåtider på chauffører

- Arkiveringsopgaver 

- Koordinering af kørsel 

- Diverse ad hoc opgave

 Det er desuden vigtigt, at du er god til at overholde deadlines og aftaler.

 

Søg stillingen, hvis du ønsker et uformelt arbejdsmiljø og flere artede administrative opgaver. 

Dertil et stabil og tryg arbejdsplads. 

 

Ved spørgsmål til stillingen, kontakt direktør Dennis Gravesen på tlf.: 72134266

 

Ansættelsestidspunkt: Hurtigst muligt

 

Ansøgningsfrist:

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet vore nye kollega.

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Niels J. Philipsen Transport A/S, Mads Clausens Vej 9, 7441 Bording

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet