Medarbejder til ordrehåndtering og kundeservice i vækstorienteret virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at yde en fremragende service, sætte kunden i centrum, og kan du beskrive dig selv som engageret, struktureret og serviceminded? Vi søger netop nu en medarbejder til ordrehåndtering samt kundeservice til vores webshop- og olieafdeling.

Nettrælasten A/S er en online baseret virksomhed med flere spændende afdelinger som Nettraelasten.dk, Netbyggemarked.dk, Superolie.dk og OliePartner.dk. Med et bredt produktudvalg henvender vi os til både den private forbruger og til erhvervskunder. Vores mission er at udvikle hele forretningen, og derfor har vi brug for ekstra kundeservicehænder på vores kontor i Bording.

Vi bestræber os på at skabe gode relationer til vores kunder og give dem en professionel oplevelse hver gang. Derfor søger vi dig, der med smil i stemmen kan sætte dig ind i kundens behov og give råd og vejledning over både telefon, mail og chat. Du bliver en del af et stærkt team med mulighed for daglig sparring, men hverdagen vil også kræve en stor del selvstændighed. Det er meget vigtigt, at du er åben over for varierede arbejdsopgaver, men samtidig forstår du vigtigheden i de daglige rutineprægede opgaver.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job
  • Et team af dygtige og motiverende kolleger
  • Et job i en vækstorienteret virksomhed
  • Løn efter aftale og kvalifikationer med pension og sundhedsforsikring
  • Nybyggede kontorlokaler i efteråret 2023

Opgaver:

  • Daglig kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Daglig ordrebehandling og fakturering med tæt kontakt til vores leverandører og samarbejdspartnere
  • Kundeoprettelse og kundevedligeholdelse i ERP-system
  • Produktoprettelse og produktvedligeholdelse i webshop samt PIM og ERP-system

Lidt om dig:

  • Du forstår vigtigheden i et højt og dedikeret serviceniveau
  • Du har stærke kommunikative evner – skriftligt og mundtligt
  • Du taler og forstår dansk – skriftligt og mundtligt
  • Du er initiativrig, løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • Du har god systemforståelse og navigerer gerne i flere systemer samtidig
  • Du er klar til at yde en ekstra indsats i travle perioder
  • Du har kendskab til arbejde i webshop – vil være en fordel, men er ikke et krav

Stillingen er på 37 timer pr. uge og arbejdsstedet er: Nettrælasten A/S – Østervang 97D – 7441 Bording.

Arbejdstiden er: mandag til torsdag 07:45 – 16.00 og fredag 07:45 – 15.00.

Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til souschef Anders Høst på 40 21 13 50.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og dit CV med foto via dette link

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nettrælasten A/S, Østervang, 7441 Bording

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055228

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet